تک ستاره ی زندگیم آیشین جونتک ستاره ی زندگیم آیشین جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس آیشین جون و داداش کوچولوش شازده آیهان جونی

پرنسس آیشین و شازده آیهان

از زندگی چه می خواهید..

1393/11/13 15:55
نویسنده : مامان ماریا
995 بازدید
اشتراک گذاری

 

مگر از زندگی چه میخواهید

که در خدایی خدا یافت نمیشود؟

که به شیطان پناه میبرید؟

که در عشق یافت نمیشود

که به نفرت پناه میبرید؟

که در حقیقت یافت نمیشود

که به دروغ پناه میبرید؟

که در سلامت یافت نمیشود

که به خلاف پناه میبرید؟

و مگر حکمت  انسانیت را پاس نمی دارید ؟

زیستن را از یاد برده اید

پسندها (5)

نظرات (3)

شیرین
13 بهمن 93 16:02
سلام مامانی مهربون وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنید راستی من لینکتون کردم
نیکتا
25 بهمن 93 16:53
سلام خاله جونم به منم سر بزنید خوشحال میشم راستی آیشین جونو ببوسید
مادر بزرگ
30 بهمن 93 23:48
سلام عزیزم ببخشید دیر کردم نت نداشتم امروز موفق شدم لینگ کنم موفق باشید