تک ستاره ی زندگیم آیشین جونتک ستاره ی زندگیم آیشین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس آیشین جون و داداش کوچولوش شازده آیهان جونی

پرنسس آیشین و شازده آیهان

اون آقایی که شبا رد می شد از کوچه ی ما کو؟؟؟؟

1393/4/28 14:16
نویسنده : مامان ماریا
720 بازدید
اشتراک گذاری

اون آقایی كه شب ها رَد میشد از كوچه ی ما كیسه به دوش كو؟
رد پای پُرخراش بی خروش كو؟
اون آقای خرقه پوش كو؟
كجاست اون آقا كه پینه های دستاش مَرحَم دِلای ما بود؟

نفس سبز نگاهش همیشه حلّال مشكلای ما بود؟
میشه یك بار دیگه سر بزنه به خونه ما؟

  بگیره نشونی ازغربت بی نشونه ی ما؟
موهای آقا سفیده, جوونا كیسه رو از آقا بگیرید،
قامت آقا خمیده ....


جوونا آقا بشید ,زنده كنید رسم جوون مردی رو امشب.

یتیما منتظرن ,زنده کنید رسم جووون مردی رو امشب.

یتیما پشت درای خونشون منتظره آقا نشستن .

گوش بزنگ تق تق یه جفت صدای پا نشستن .

موهای آقا سفیده جونا کیسه رو از آقا بگیرید .

قامت آقا خمید  جونا کیسه رو از آقا بگیرید .

حیدر کرار نیم , خانه نشینم ولی

جان به فدای جگر سوخته ات یا علی

داستای پینه بسته علی به همراه منه .

خونه نشینی علی آتیش به جونم میزنه .

تو کوله بار شعر من اسم قشنگ علی یه.

قافیه ی تنگ دلم از دل تنگ علی یه.

تو کوچه های غربتم نشونی از مولا میدن ع

اهل محل سلاممو جواب سر بالا میدن!

به من می گن علی کیه ؟!!!!!؟؟؟؟

علی امام عاشقاست . . . . .

به من میگن علی چیه ؟؟؟!!!!؟؟؟؟

داغه دله شقایقاست. . . .

 

توی نجف یه خونه بود ، كه دیواراش كاهگلی بود..

 اسم صاحب اون خونه , مولای مَردا , علی بود..
 نصف شبها بلند میشد، یه كیسه داشت كه برمیداشت
خرما و نون و خوردنی هرچی كه داشت تو اون میذاشت
راهی كوچه ها میشد تا یتیما رو سیر كنه
تا سفره خالیشونو پر از نون و پنیر كنه
شب تا سحر پرسه میزد پس كوچه های كوفه رو
تا پر بارون بكنه باغهای بی شكوفه رو
عبادت علی مگه میتونه غیراز این باشه؟
باید مثل علی بشه هركی كه اهل دین باشه
بعد علی كی میتونه محرم راز من بشه؟  
درد دلم رو گوش كنه تا چاره ساز من بشه؟

پسندها (7)

نظرات (1)

جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
19 مرداد 93 18:52
با سلام شما در قرعه کشی سالانه جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت و در یافت هدیه به نام خود به صورت زیر عمل کنید ممنونم جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com