تک ستاره ی زندگیم آیشین جونتک ستاره ی زندگیم آیشین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس آیشین جون و داداش کوچولوش شازده آیهان جونی

پرنسس آیشین و شازده آیهان

قابل توجه خوانندگان خاموش این وبلاگ !

1393/6/7 13:18
نویسنده : مامان ماریا
397 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و احترام فراوان به دوستای نازنینمون که خیلی خیلی بهمون لطف دارن و مرتب بهمون سر می زنن و با نظرا ی خوبشون خوشحالمون می کنن . خیلی خیلی دوستتون داریم و بسیار سپاسگزاریم ازین که مارو فراموش نمی کنید.

اما قابل توجه خوانندگان خاموش این وبلاگ باید بگم که به لطف وب گذر جای ردو پاهاتون تو وبلاگ می افته و ما خیلی ناراحت می شیم که نظر نمی دید و چای نخورده تشریف می برید. شما که این همه زحمت می کشید و تشریف می یارید حداقل 1 نظر ی هم بدید دوستان و گرامیان . خوشحال می شیم نظر  یادتووووووووون نره ه ه ه  . . . . . . .

به نی نی وبلاگی ها هم 100 در صد رمز داده می شود.

پسندها (9)

نظرات (18)

✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 18:25
مامانی چای با خرما لطفا
مامان ماریا
پاسخ
چرا که نه ؟!!!
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 18:26
راستی چرا رمز میذارین؟ اینطوری سختمون میشه...اکثر دوستان رمز گذاشتن با اینکه رمز میدن اما بازم سخته حافظه چقدر میتونه یاری کنه
مامان ماریا
پاسخ
آره والا برا خودمم سخته . خودمم وقتی یکی رمز داره حوصلم نمی گیره بخونم سختمه . ولی چی کا کنم بابای آیشین اینطور می خواد . منم حوصله ی جنگ ندارم.
مامان تینا و...
7 شهریور 93 23:19
سلام مامانی آیشین جان اگه زحمتی نیست رمز رو میخواستم
مامان ماریا
پاسخ
سلام عزیزم زحمت نیست . رحمته فرستادم براتون خصوصی
مامان نیلوفر
10 شهریور 93 11:34
سلام عزیزم من هم با افتخار لینکتون کردم
مامان ماریا
پاسخ
سلام عزیزم. خوشحالم کردی
ツ دختربهاری
10 شهریور 93 13:48
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام من اپم حتما به من سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
مامان ماریا
پاسخ
سلام بله . چرا که نه.
ツ دختربهاری
10 شهریور 93 14:03
سلام من لینکتون کردم
مامان ماریا
پاسخ
خوشحالم
سحر
13 شهریور 93 17:51
سلام، ممنون که به من سر زدید.
مامان ماریا
پاسخ
قربونه شما
niloofar
13 شهریور 93 19:19
من هم رمز میخوام ماریا جون
مامان ماریا
پاسخ
به روی چشم .
فروغ
14 شهریور 93 18:49
سلام.تازه وارد وبلاگتون شدم ولی چون رمز نداشتم نتونستم مطالبتون رو بخونم خوشحال میشم به منم سر بزنید و اگه تمایل داشتید همدیگر رو لینک کنیم
مامان ماریا
پاسخ
سلام گلم چشم با افتخار
مامان پوریا
15 شهریور 93 20:57
اخه عزیز من اینجا که همه چی رمز داره چجوری نظر بدیم
مامان ماریا
پاسخ
عزیزم شما که رمز قبلیرو داری
fafa
16 شهریور 93 19:13
عزیزززززم مرسی که بهمون سر زدی اون پمادی که میگی اسمش اوسرینه برای پوریا هم دکتر داد ولی تتاثیر نداشت زیاد اگه قابلیم به منم رمز بده لینکت میکنم تو مطالب دوستان که بروز بشی بخونمت
مامان ماریا
پاسخ
قربونت برم عزیزم این چه حرفیه . به روی چشم.
سحر
19 شهریور 93 11:39
لینک شدی گلم. شرمنده ام، نمی دونستم شما منو لینک کردید. آیشین جون رو ببوسید.
مامان زهرا
20 شهریور 93 0:10
سلام عزیزم، من اومدم بهتون سربزنم متاسفانه پشت درموندم کلید نداشتم ،اگه زحمتی نیست کلید بهم بدین .مرسی گلم .
مامان ماریا
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده .چشم .
مامان سویل و آراز
21 شهریور 93 1:38
سلام ماریای عزیز مادر و دختر چه اسمهای خوشگل و دلنشینی دارین ممنون که به وب ما سر میزنید راستی تولد دخمل نازتون پیشاپیش مبارک الهی همیشه زنده باشه
مامان ماریا
پاسخ
ممنون عزیزم قربونت برم
مامان سمانه
21 شهریور 93 2:06
سلام خوبی عزیزم اگه زحمتی نیست رمز ممنون
مامان ماریا
پاسخ
زحمت نیست رحمته چشم
raha
21 شهریور 93 17:56
قالب های زیبای کارتونی به همراه اسلایدشو برای نمایش عکس های کوچولوی نازتون اگه تغییر عکس های اسلایدرو بلد نیستین بگبن کمکتون میکنیم
مامان عاطفه
2 مهر 93 11:45
سلام منم دوست دارم رمزتونو داشته باشم ممنون میشم از وبلاگ گل پسرم دیدن کنید
مامان ماریا
پاسخ
سلام . بله حتما چرا که نه گلم .
مامان فاطمه
20 دی 93 15:47
عزیزم دوست داشتی رمزتو به ما هم بده